Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας - Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

  • ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ
    ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ

    Νέοι Προσανατολισμοί: Γνώσεις, Δεξιότητες, Επαγγελματικές Προοπτικές

    Περισσότερα
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

    Μικρή Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη : Χρήσιμες Πηγές, Ανάλυση, Αρθρογραφία, Έρευνες

    Περισσότερα
  • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
    ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

    Μάρκετινγκ & Επικοινωνία, Μάρκετινγκ με Διεθνή Προσανατολισμό, Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού κ.α.

    Περισσότερα
  • TESTIMONIALS
    TESTIMONIALS

    Απόψεις φοιτητών και αποφοίτων για το τμήμα

    Περισσότερα

Μηνυμα Προεδρου

Το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας είναι ένα δυναμικό, διεθνώς καταξιωμένο τμήμα, πρωτοπόρο στην έρευνα και στην εκπαίδευση. Η προσήλωση του....

Περισσότερα

  • Για Φοιτητες και Αποφοιτους
  • Για Υποψηφιους Φοιτητες
  • Για την Επιχειρηματικη Κοινοτητα

Επικαιρα

 

Προγράμματα e-Learning του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Δια Βίου μάθηση για ολους.

Δείτε αναλυτικά τα προγράμματαα παρακάτω: 

 

Απονομή Best paper award

Ο καθηγητής Γεώργιος Μπάλτας, η Αν. Καθηγήτρια Φλώρα Κοκκινάκη και η υποψήφια διδάκτωρ Αποστολία Λουκοπούλου διακρίθηκαν με βραβείο καλύτερου άρθρου (Best paper award) στο διεθνές συνέδριο της Βρετανικής Ακαδημίας Μάνατζμεντ.

 

Περισσότερα

Google Online Marketing Challenge 2016

Πρόκειται για μια αναμέτρηση που αφορά την δημιουργία online campaigns με την χρήση Google Adwords και στην οποία μπορεί να συμμετέχει ομάδα φοιτητών (3-6 undergraduate/graduate students) υπό την εποπτεία ενός Καθηγητή Πανεπιστημίου. Οι εγγραφές ξεκίνησαν!

 

Περισσότερα

Βραβεία Έρευνας και Διδασκαλίας του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας

Τα βραβεία Έρευνας και Διδασκαλίας απονέμονται για 3η συνεχή χρονιά από τριμελή επιτροπή ακαδημαϊκού προσωπικού του τμήματος σε μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού, για δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με βάση το Impact Factor (Βραβείο Αριστείας στην Έρευνα) και για την υψηλότερη αξιολόγηση διδάσκοντα σε προπτυχιακό μάθημα (Βραβείο Διδακτικής Αριστείας). Στην 8η Γενική Συνέλευση του τμήματος στις 15-07-2016 εγκρίθηκε η απονομή των βραβείων για το ακαδημαϊκό έτος 2014-15 στα μέλη ΔΕΠ, κο Γ. Μπάλτα (1ο Βραβείο στην Έρευνα), κο Δ. Σκαρμέα (2ο Βραβείο στην Έρευνα), και κα Φ. Κοκκινάκη (3ο βραβείο στην Έρευνα). Το Βραβείο Διδακτικής Αριστείας έλαβαν από κοινού τα μέλη ΔΕΠ, κα Κ. Καραντινού και κος Π. Αργουσλίδης.

Περισσότερα

Εκδηλωσεις

A Set-Theoretic Approach in Marketing Research: Method and Applications

Το Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας σας προσκαλεί στο ερευνητικό σεμινάριο, την Τετάρτη  2  Νοεμβρίου 2016 και ώρα 15.00-18.00, με εισηγητή  τον Δρα. Χαράλαμπο Σαριδάκη, Αναπληρωτή Καθηγητή Μάρκετινγκ στο Leeds University Business School, University of  Leeds,  της Μεγάλης Βρετανίας, με θέμα: «A Set-Theoretic Approach in Marketing Research:  Method and Applications». 

Περισσότερα

AIESEC Youth Talent 

Οι αιτήσεις για το πρόγραμμα μέλους της AIESEC, Youth Talent, άνοιξαν!

Αν αυτό το εξάμηνο θέλεις να είσαι πιο ενεργός φοιτητής, να αναπτύξεις τα ηγετικά σου χαρακτηριστικά και σημαντικές δεξιότητες (soft skills) για το μέλλον σου μέσα από πρακτικές ομαδικές εμπειρίες, τότε συμπλήρωσε την αίτηση για να ενημερωθείς για το πρόγραμμα: http://bit.ly/2bRDhUt

 

Περισσότερα

5th International Conference on Strategic Innovative Marketing

The 5th IC-SIM Conference is to be held in Athens, Greece during September 23-26, 2016. The objective of the conference is twofold: the theoretical approach of the contemporary issues evolved in strategic marketing and the integration of theory and practice. The conference aims to bring together scientists, researchers, practitioners and students, with a special orientation in strategic marketing, who aspire to be ahead of the curve based on the pillars of innovation. It is an excellent opportunity for the advancement of the discipline by promoting strategic research and innovative activities in Marketing. IC-SIM provides a common ground for the exchange of insights on strategic issues in the science of innovation marketing, ensuring significant contributions to this field.

Περισσότερα

Παρουσίαση Διδακτορικής Διατριβής

Το τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας σας προσκαλεί σε παρουσίαση της διδακτορικής διατριβής του υποψήφιου διδάκτορος στο τμήμα κου Βασίλη Μπόϊκου. Το θέμα της διατριβής είναι "Σύγχρονες Στρατηγικές Τιμολόγησης Προϊόντων B2B Επιχειρήσεων στην Ελλάδα" και η παρουσίαση θα λάβει χώρα την Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016 και ώρα 16.00 στην αίθουσα Α41 του κεντρικού κτηρίου του ΟΠΑ.

Περισσότερα

Φορμα Εγγραφης Αποφοιτων

Εγγραφείτε στο Alumni Group του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας

Περισσότερα +

Φορμα Επικοινωνιας

Εδώ μπορείτε να καταχωρήσετε Προτάσεις και Σχόλια για τις σπουδές στο τμήμα

Περισσότερα +

Επετειακη Ιστοσελιδα

Το τμήμα Μ&Ε συμπλήρωσε 20 χρόνια λειτουργίας. Επισκεφτείτε την επετειακή ιστοσελίδα του

Περισσότερα +